torsdag 9 augusti 2012

Ares tecken - Buthler/Öhrlund

Ännu en bra kriminalroman av Dan Buthler och Dag Öhrlund - ännu ett tufft fall för kommissarie Jacob Colt och hans gäng. Precis som när jag läst Buthler/Öhrlund innan så dras jag in i historien. Det är spännande och skrämmande och jag kan omöjligt lägga boken ifrån mig.

Jag har läst alla Buthler/Öhrlund med stor behållning och i mitt tycke är 'En nästan vanlig man' och 'Grannen' läsning utöver det vanliga i genren spänning. 'Ares tecken' är mer likt en vanlig deckare, i stil med 'Mord.net' och 'Förlåt min vrede'.

Har ni inte testat Buthler/Öhrlund ännu så tycker jag helt klart att det är dags. Men läs böckerna i rätt följd. Och till min stora glädje hittade jag precis två nya Buthler/Öhrlund på Bokus...

1 kommentar:

  1. Å så spännande med en ny bok om silverbielke, längtar tills jag har den i mina händer...

    SvaraRadera